Het menu item 'Help' bevat de volgende items:

Met de optie 'Help' kunt u de help-pagina voor O-Prognose oproepen.
U heeft hiervoor een internetverbinding nodig.

Met de optie 'Veel gestelde vragen' kunt u online kijken of uw vraag al eens eerder gesteld is.
Wanneer de vraag er tussen staat, kunt u hier zelf het antwoord vinden.

Met de optie 'Toon meldingen logboek' wordt het logboek van O-Prognose geopend.
In het logboek worden de foutmeldingen opgeslagen. Dit logboek kan belangrijk zijn voor de medewerkers van de helpdesk.
Laat dit logboek zoveel mogelijk intact!

Met de optie 'Licentiegegevens' kunt u met een oogopslag zien met welke gegevens de huidige gebruiker is geactiveerd op deze database.
Ook de activatiecode is hier zichtbaar.

De optie 'Info O-Prognose' is vooral handig wanneer u even wat informatie over uw versie van O-Prognose nodig hebt (bijvoorbeeld tijdens een gesprek met de helpdeskmedewerker).
Hieronder ziet u een voorbeeldafbeelding van dit scherm:


Laatst bijgewerkt: juli 2024